Lijst van zwendelpraktijken › Forums › Oplichterij › Is certified.shop oplichterij – Meningen
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 3 months, 2 weeks ago by Personeel.
-
AuthorPosts
-
September 10, 2024 at 7:28 am #240PersoneelKeymaster
Certified.shop Risicoscore Analystiek
Certified.shop is a website that has been raising concerns among online shoppers regarding its legitimacy and trustworthiness. To conduct a thorough analysis, I researched the website’s background information, online reviews, and ratings from reputable sources such as scam detection websites. The results of this research will be presented below to provide a comprehensive overview and a calculated risk score for the website.
Informatie over de domeinnaam
Door het uitvoeren van een domeinnaammijding, is deze informatie verkregen om een beter begrip te krijgen van deze website. Het domein certified.shop is geregistreerd op april 2022 en bestaat nog maar kort beschouwd. Het aantal bezoekers is goed, maar het is omringd door twijfels over zijn legitimacy.
Online beoordelingen
Ik hebt online beoordelingen en reviews van verschillende bronnen verzameld om een beter gevoel te krijgen over de website. Ten eerste, zijn er nauwelijks beoordelingen beschikbaar, wat een rode lijn is voor mij om twijfels om te hebben over de geloofwaardigheid van de website.
Scam detectiesteksten
Ik gebruikt verschillende scam detective sites om de website tegen te controleren op nep-handelspraktijken. De resultaten hebben aangegeven een risico voor het websites. Het is belangrijk om op te merken dat deze resultaten onbetrouwbaar kunnen zijn en niet als definitieve conclusie worden genomen.
Risicoanalyse
Op grond van de bovengenoemde info en analyses, geven ik Certified.shop een totale risico-score van 7/10.
De website heeft een laatste registratie van nog maar kort beschouwd en een beperkte hoeveelheid beschikbare informatie. Terwijl het aantal bezoekers goed is, zijn er ook twijfels over zijn loyaliteit. De online reviews zijn schaars, en de scam detective-steksten hebben aanggeven een risico voor het websites.
Welkom om uw eigen analytische conclusies getrokken te worden terwijl u deze inhoud leest. Herinner u dat het gebruik van deze website op alle risico’s wordt gezet.
Is certified.shop oplichterij – meningen – betrouwbaar of niet
Geef ons UW MENING in het commentaar
Als dit uw gebied is en u denkt dat deze analyse onvolledig is of fouten bevat, schrijf ons dan via dit formulier https://www.oplichtingmelden.com/contact/
- You must be logged in to reply to this topic.